واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اتوبار و باربری تهران دارای سالها سابقه در عرصه باربری و اتوبار می باشد ، این شرکت دارای سالها سابقه درخشان در عرصه باربری می باشد که آماده است خدمات خود را به شما ارائه دهد خدمات این شرکت به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته خواهد بود و خدمات خود را به تمامی نقاط تهران ارائه می دهد.

وقتی که شما با اتوبار و باربری تهران تماس می گیرید خدمت گزاران شما در باربری تهران خدمات مشاوره اولیه را به شما ارائه داده و به تمامی سوالات قبل از اسباب کشی شما پاسخگو خواهند بود ، بعد از انجام امور مشاوره ای یک روز را برای اسباب کشی شما در نظر خواهیم گرفت که در آن روز بنا به نیاز شما بسته بندی وسایل را با تیم مخصوص بسته بندی برایتان انجام می دهیم.

بعد از انجام بسته بندی وسایل منزل شما بارهای شما به در درون خاور ها چیده و آماده حمل می کنیم ، افرادی که برای حمل بار ها به عمل می آیند تمامی آنها افرادی با تجربه در عرصه باربری هستند ، پس اگر قصد اسباب کشی را دارید تیم باربری تهران در خدمت شما عزیزان می باشد.

آدرس سایت باربری تهران http://tehranfreight.com می باشد می توانید آنرا به دوستان خود معرفی کنید.

ما در باربری و اتوبار تهران قابلیت رزرو اینترنتی را برای شما فراهم نموده ایم که می توانید سرویس خود را در وب سایت به صورت اینترنتی رزرو نمایید برای رزرو اینترنتی لطفا اینجا را کلیک نمایید.


  • تینا خراسانی