واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهمیّت استفاده از شارژر مناسب

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، این روزها استفاده از گوشی‌های موبایل تنها به برقراری تماس‌های تلفنی محدود نمی‌شود. از سوی دیگر ظرفیّت بالای باتری‌ نیز پاسخگوی این میزان از مصرف مداوم نخواهد بود. بنابراین تلفن‌های همراه باید شارژرهای استاندارد و باکیفیّتی داشته باشند که بتواند در مدّت زمان کوتاهی باتری را شارژ کند. یکی دیگر نکاتی که درهنگام خرید شارژر مناسب باید به آن توجه نمود، متناسب‌بودن آن با تلفن همراه و جریان ورودی از آن به باتری است. اگر قسمت آداپتور در شارژرها جریان برق با ولتاژ و جریان نامناسبی را به باتری انتقال دهد و یا از شارژر‌های بی‌کیفیّت و رده پائین برای شارژ تلفن همراه استفاده شود، طولی نخواهید کشید که تلفن همراه آسیب جدی ببیند و یا باتری آن ازبین برود.

تا اینجا به بررسی اهمیّت و ضرورت استفاده از شارژرهای مناسب برای تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌های الکترونیکی پرداختیم. در ادامه، انواع مختلف شارژرها را برای استفاده در شرایط مختلف و دستگاه‌های گوناگون، معرفّی خواهیم کرد.

انواع شارژرها

در ادامه با انواع شارژرها آشنا شوید.

شارژرهای اندروید

این نوع از شارژرها همان شارژری هستند که درهنگام خرید تلفن همراه اندرویدی و یا تبلت‌ و پدفون،‌ در جعبه آن‌ وجود دارد. اگر این شارژرها خراب شوند یا آسیب ببینند می‌توان یک شارژر جدید از همان مدل خریداری کرد. این نوع شارژرها برای دستگاه‌های مختلف اندرویدی قابل استفاده‌اند اما بهتر است برای هریک از برندهای تلفن همراه اندروید همانند سامسونگ، هوآوی، ال‌جی، شیائومی و غیره، از شارژرهای همان برند استفاده کرد تا طول عمر باتری و شارژر حفظ شود.

شارژرهای آی‌او‌اس

این مدل از شارژرها تنها برای دستگاه‌‌های آی‌او‌اس همانند آیفون، آیپد و آیپاد قابل استفاده اند و همانند همان شارژرهای اصلی موجود در جعبه می‌باشند. این نوع شارژرها به هیچ عنوان برای سایر دستگاه‌ها قابل استفاده نیستند، زیرا درگاه شارژ آن‌ها با درگاه شارژ دستگاه‌های اندرویدی یکسان نیست.

 

شارژرهایی با قابلیّت شارژ همزمان چند دستگاه (رومیزی)

شارژرهای رومیزی، شارژری  بزرگ با چند درگاه اتّصال کابل شارژ هستند و می‌توانند در یک زمان، چند دستگاه مختلف را شارژ کنند. اگر می‌خواهید برای یک محیط شلوغ و پرجمعیّت، شارژری تهیّه کنید که افراد مختلف با داشتن دستگاه‌های مختلف بتوانند به صورت همزمان آن‌ها را شارژ کنند، شارژرهای رومیزی بهترین انتخاب برای شماست. لازم به ذکر است که برخی از انواع شارژهای دیواری (معمولی) اندروید و آی‌اواس نیز دارای چند درگاه برای شارژ همزمان بیش از یک دستگاه، هستند و برخی از افراد نیز این مدل‌ها را به مدل‌های رومیزی ترجیح می‌دهند.

شارژرهای بی‌سیم

شارژرهای بی‌سیم براساس القای الکتریکی کار می‌کنند و می‌توانند تنها با تماس مستقیم بین شارژر و تلفن، (بدون اتّصال با کابل) آن را شارژ کنند. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از کابل، جستجو برای پریز برق و غیره نخواهید داشت. توجه کنید که شارژرهای بی‌سیم باید خود به برق شهری متّصل باشند، امّا تلفن همراه برروی آن‌ها قرار می‌گیرد و بدون نیاز به سیم، شارژ می‌شود. این نوع از شارژرها در چندسال اخیر روانه بازار شده‌اند و طرفداران بسیاری دارند.

شارژر‌های فندکی

اگر در هنگام رانندگی از تلفن همراه خود برای مقاصدی همچون مسیریابی و غیره استفاده می‌کنید و یا در طول روز مدّت زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنید و می‌خواهید تلفن همراه و تبلت خود را با استفاده از باتری اتومبیل خود شارژ کنید می‌توانید از انواع شارژرهای فندکی استفاده کنید. این نوع شارژرها نیز برای دستگاه‌های مختلف قابل استفاده‌اند و کافیست مدلی را انتخاب کنید که با تلفن همراه و یا تبلت‌تان سازگاری داشته باشد.

منبع: هشت ایران

 

  • تینا خراسانی
  • ۰
  • ۰

تدریس انگلیسی در ولنجک یا زعفرانیه تهران ، امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یک بحث کامل جدی در بین خانواده ها و جوانان تبدیل شده است و از اهمیت بالایی در بین مردم برخوردار است ، چون زبان انگلیسی یک زبان بین المللی می باشد و کاربرد های زیادی در زمان مسافرت به خارج از کشور / مهاجرت و . . . دارد ، پس به خاطر تمامی این علت ها مردم و جوانان سعی بر ان دارند که زبان انگلیسی را یاد گرفته و یا تقویت کنند .

 

انتخاب اموزشگاه معتبر و مدرسین مجرب

به دلیل اینکه امروزه یادگیری زبان انگلیسی خواهان زیادی دارد ، باعث شده است تا آموزشگاه های زیادی در این زمینه فعالیت کنند ، ولی اموزشگاه های کمی وجود دارند که در این زمینه واقعا حرفه ای باشند و تجربه ای چندین ساله داشته باشند ، همیشه سعی کنید انتخاب درست را انجام دهید یعنی اموزشگاهی معتبر با مدرسین مجرب که باعث پیشرفت شما شود نه اینکه باعث تلف شدن زمان شما شود ، برای مثال موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های معتبر و با تجربه با مدرسین مجرب در زمینه اموزش زبان های مختلف خارجی می باشند .

اموزش خصوصی زبان انگلیسی در منطقه ولنجک تهران

یکی از خوبی های موسسه دنیای زبان این است که شما می توانید در تمامی محله های تهران همراه با این موسسه باشید ، این موسسه می تواند حتی در ولنجک تهران نیز تدریس خصوصی داشته باشد .

شما می توانید دوره تدریس خصوصی خود را در خانه و یا محل کار خود بگذرانید و یا جا های دیگر که دلخواه شما می باشد و حتی این موسسه این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار داده است موذکر و مونث بودن مدرس را نیز انتخاب کنید .

شما می توانید اگر مذکر هستید مدرس اقا و اگر مونث هستید مدرس خانم برای راحتی بیشتر خود انتخاب کنید .

منبع: https://worldlanguage.ir/

 

  • تینا خراسانی