واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

  • ۰
  • ۰

سیم بکسل چیست؟

ابتدا در توضیح سیم بکسل، سیم بکسل نوعی طناب فولادی از جنس الیاف فولاد است که در کنار هم سیم مفتول فولادی ایجاد می کند و چند سیم مفتول در کنار هم که به یک هسته پیچیده شده است سیم بکسل فولادی را  تشکیل می دهد.

هسته سیم بکسل بخش مرکزی سیم است که الیاف به دور آن تابیده می‌شوند. نقش هسته نگهداری  الیاف های طناب می‌باشد.به همین دلیل قطر هسته سیم باید به اندازه ای باشد که در هنگام فشار از برخورد الیاف با هم جلوگیری کند.سیم بکسل با هسته فولاد استحکام بالاتری دارد و در نتیجه انعطاف کمتری هم دارد. بنابراین نوع کاربرد سیم بکسل یک معیار خیلی مهم در انتخاب هسته آن است.

مواد به کار رفته هر سیم بکسل برای ساخت به شرایط اب و هوایی منطقه مورد استفاده و میزان بار تعیین می شود، این بدان معنی است که میزان کشش و قدرت سیم بکسل با مواد اولیه ان رابطه مستقیم دارد.

حدود 2000 نوع سیم بکسل در صنعت وجود دارد که بسته به نوع هسته، نوع بافت، جنس سیم و روکش آن از یک دیگر متمایز می باشند؛ و همچنین استفاده انها در صنعت نیز متفاوت می باشد صنایع حفاری، صنایع نفت و گاز، ماشین الات معدنی، صنایع کشتی سازی و … همگی ازانواع مختلفی از سیم بکسل استفاده میکنند.

در تمام صنایع بزرگ و کوچک که نیاز به جابه جایی بار و اشیاء باشد،نیاز به سیم بکسل احساس می شود. کاربردهای رایج سیم بکسل علاوه بر صنایعی که قبلا اشاره شد  عبارتنداز : صنایع خودرو سازی،  معادن،  سد سازی، شرکت های ساختمانی، صنایع ریلی، جرثقیل ها،آسانسورها، صنایع برق، شیلات و ماهیگیری و …

حال در این مقاله قصد معرفی بهترین مکان برای خرید این وسیله مهم در صنعت را داریم.

mg trade 2 شرکت بازرگانی قراچورلو معتبرترین مرکز فروش سیم بکسل

شرکت بازرگانی قراچورلو، بهترین مرکز فروش سیم بکسل

شرکت بازرگانی قراچورلو با بیش از سه دهه تجربه در زمینه واردات و فروش سیم بکسل در ایران، نماینده رسمی گوستاولف آلمان در ایران فعالیت می کند.

سیم بکسل های شرکت گوستاولف آلمان از بهترین نوع سیم بکسل در دنیا می باشد سیم بکسل آسانسور نمونه اش در دنیا نظیر ندارد و استفاده ان را در اغلب اسمان خراش های معروف دنیا می توانید مشاهده کنید.

البته متاسفانه وجود نمونه های فیک و تقلبی از این شرکت در ایران بسیار فراوان می باشد که دارای کیفیت مناسب نمی باشد، و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای تهیه سیم بکسل اصل گوستالوف آلمان از شرکت بازرگانی محمود قراچورلو خرید کنید.

در انجا تفاوت جنس اصل و فرع را به شما نشان خواهند داد و اصل و مرغوب بودن جنس به شما اثبات می شود.

این شرکت به علت تنوع بالا سیم بکسل و برای راهنمایی بهتر مشتریان خود تیم فنی و کاملا متخصص خود در زمینه سیم بکسل را برای دریافت هرگونه مشاوره در رابطه با سیم بکسل در دفتر خود مستقر کرده است.

البته اجناس شرکت قراچورلو فقط محدود به جنس آلمانی نمی باشد و اجناس از کشور های دیگر مثل چین و کره و… نیز در سبد کالا این شرکت موجود می باشد که با توضیحات شما و تشخیص کارشناسان به شما معرفی می شود.

mg trade 3 شرکت بازرگانی قراچورلو معتبرترین مرکز فروش سیم بکسل

انواع محصولات شرکت قراچورلو

  • سیم بکسل نتاب
  • سیم بکسل حفاری
  • سیم بکسل افشان
  • سیم بکسل استینلس استیل
  • سیم بکسل مهاری
  • سیم بکسل اسانسور
  • سیم بکسل جرثقیل
  • روغن سیم بکسل
  • گوشوار سیم بکسل
  • قرقره های فولادی
  • زنجیر
  • قلاب
  • جرثقیل دستی
  • جرثقیل برقی
  • سوکت باز و بسته

 

تفاوت سیم بکسل فولادی با سیم بکسل استیل

سیم بکسل های فولادی تفاوت زیادی از نظر سختی و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

در مقابل سیم بکسل های استیل به دلیل داشتن مقادیر زیادی کروم در ساختار خود در مقابل رطوبت مقاوم است.

البته از نظر قیمتی سیم بکسل های فولادی بسیار قیمت مناسبی دارد و سیم بکسل های فولادی مرغوب را می توانید با مراجعه به سایت mg-trade.ir   از شرکت قراچورلو تهیه کنید.

mg trade 1 شرکت بازرگانی قراچورلو معتبرترین مرکز فروش سیم بکسل 

برای جا به جایی بار از چه نوع سیم بکسلی استفاده کنیم؟

سیم بکسل‌هایی مورد استفاده در جا به جا یی بار از دو جهت مورد انتخاب قرار می‌گیرند:
اول اینکه طول سیم بکسل را به نسبت طول بار انتخاب کنیم و دوم اینکه نسبت به وزن باری که می‌خواهیم جابه‌جا کنیم، طول سیم بکسل را از نظر ظرفیت انتخاب می‌کنیم.
در کل طول سیم بکسل جابه‌جاکننده بار را باید طوری انتخاب کنیم که زاویه دو حلقه و یا چهار حلقه سیم که در زیرشاخه قلاب جرثقیل قرار دارد از ۹۰درجه بیشتر نشود چون وزن بار در صورتی بین دو رشته سیم بکسل یا چهار رشته سیم بکسل تقسیم می‌شود که زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه کمتر باشد. اگر در زمان بستن باری زاویه سیم بکسل در زیر قلاب جرثقیل از ۹۰درجه بیشتر شود باید از سیم بکسلی استفاده کنیم که هر کدام از سیم بکسل‌ها به تنهایی قدرت تحمل تمام بار را داشته باشند وگرنه ممکن است مشکلات جدی ایجاد شود.

مفهوم تنسایل سیم بکسل ها

مشخصه مهم مکانیکی که در نمودار تنش و کرنش فلزات بیان میشود. نمودار تنش و کرنش (تنش به مفهوم فشار و یا نیروی واحد سطح و کرنش به مفهوم تغییر طول) یکی از نمودارهای بسیار مهم است که در تست کشش سیم بکسل نیز رسم شده و معیار بررسی کیفیت و مقاومت کششی قرار میگیرد.و توسط این نمودار سیم بکسل های تولیدی از نظر کیفی تایید می شوند و همچنین نوع مصارف انها نیز مشخص می شوند. در نمودار تنش و کرنش ۳ نقطه از اولویت بالایی برخوردار هستند.

  • نقطه مربوط به تنش تسلیم
  • نقطه تنسایل سیم بکسل
  • نقطه شکست

در رابطه با این سه نقطه، نقطه مربوط به تنش تسلیم نقطه ای است که در ان مفتول از حالت الستیک به حالت پلاستیک می رود.

نقطه تنسایل سیم بکسل که  میزان تنش تحمل آن حتی از نقطه پارگی نیز بیشتر می باشد.

نقطه شکست هم همان پارگی مفتول های مسی سیم بکسل می باشد که با پارگی تک تک انها به پارگی کلی سیم بکسل می انجامد.

  • ۹۷/۱۲/۰۲
  • تینا خراسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی