واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید یک تجارت طولانی ، پایدار و پایدار برای واردات محصولات از چین انجام دهید و نیاز به همکاری با یک شرکت ایران-چین دارید که دفاتر خود را در چین و ایران دارد و از شهرت خوبی برخوردار است ، این شرکت باید حافظ حقوق باشد. منافع مالی و مصرف کننده در چین.

از آنجا که چین کشور بزرگی است و تجارت بین المللی افراد و شرکتهای خارجی از اهمیت زیادی برای دولت چین برخوردار نیست و همچنین در صورت بروز مشکل ، نیمی از طریق روشهای تنظیم شده از طریق آژانس دولتی یا از داخل چین قابل انجام است. افتخارآمیز شد

آشنایی و مناسب بودن بازار ، رسیدگی به برخی از موضوعات مانند یادگیری زبان چینی ، درک قوانین و مقررات تجارت ، مراحل واردات محصولات و سایر موضوعات برای هر تاجر که قصد آوردن آن را دارد لازم است.

  • مشکلات توسط خود فرد از چین به وجود آمده است
  • در صورت تخلف فروشنده یا خرده فروش قادر به اعمال حق نیست
  • در صورت نیاز به چک کردن یا در زمان دریافت کالا یا خدمات ، وجود ندارد
  • هزینه های بالای سفر در چین

به همین دلیل ، این شرکت پس از شناسایی محصولات وارداتی برای آوردن ، به مدت 9 سال دارای یک دفتر تجاری در چین (گوانگژو) و همچنین یک دفتر مرکزی ایرانی (تهران) و کارمندان ایرانی است که در زبان و تجارت فرهنگی تبحر دارند. در این زمان خریداران یا تولیدکنندگان محصولات شما ، پس از به دست آوردن تجزیه و تحلیل قیمت ، شرکت را از طریق یک قانون ارزیابی و تأیید می کنند ، زیرا نه تنها هزینه پایین بنیاد ، به هزینه اعتبار ، کیفیت و عملکرد تجارت در چین اضافه می شود با مشتری از دارایی های مالی و حقوقی مشتری محافظت می کند.

پس از انتخاب نوع محصول و اطمینان از صحت فرشها و انعقاد قرارداد با خریدار از شرکت ، یکی از نیروهای خود را به دفتر گوانگژو بفرستید تا با خریدار یا فروشگاه قرارداد داخلی منعقد کند و سپس ابتدا به شرکت از طریق این مجموعه ذخیره می شود.

 

میانگین زمان آماده بودن محصولات برای بازرسی چقدر است؟

به طور معمول ، بسته به نوع کالای درخواستی ، پس از پرداخت اولین پرداخت به حساب مشتری یا تجهیزات تولید ، 45 روز ، تولید در 2 ماه آماده می شود و محصولات بین 25 روز آماده می شوند. و کارایی فرآیند فروش به شرکت فروشنده نسبت داده می شود و پس از اخذ اطمینان ، بدهی باقیمانده را طبق قرارداد و حمل کالای مورد نیاز را طبق نمونه به شرکت واریز می کنند.

مشکلات واردات از چین

به دلیل مشکلات اخذ ویزا ، هزینه بالای سفر به چین ، عدم آشنایی با زبان و بازار چینی ، فقدان حقوق و تعداد زیادی بورسیه تحصیلی افزایش می یابد. ممکن است با همکاری و اطمینان از روند واردات کالا از چین صفر فکر می کنید و جلوگیری از اضافه پرداخت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی