واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بوستر پمپ آب

بوستر پمپ، دستگاهی است که به طور کلی فشار جریان مایع را افزایش می دهد. بوستر پمپ آب وظیفه دارد در جاهایی که جریان آب متغیر است، آن را متعادل سازد. این نوع پمپ آب برای مدیریت سیستم ها ضروری است و در سطح گسترد ه ای، از مصرف شخصی گرفته تا عمومی از آن استفاده می شود. بوستر پمپ آب در نقطه اتصال مابین لوله ی منبع آب و ساختمان اصلی نصب می شود.

بوستر پمپبوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی

گروه بازرگانی مستر تولید کننده بوستر پمپ های با دور ثابت و دور متغییر با حوزه کاربری بسیار متنوع مفتخر است با استفاده از دانش بومی و متخصصان خبره در همه مراحل شامل بررسی قبل از گزینش بوستر و تولید بوستر پمپ بر اساس سفارش و نیاز مشتری و همچنین راه اندازی و خدمات پس از فروش در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

بوستر پمپ چیست ؟

سیستم بوستر پمپ عبارت است از یک ایستگاه پمپاژ آب شامل یک یا بعضا چند پمپ که به صورت موازی Parallal کنار هم قرار گرفته اند و از طریق آن شبکه مصرف را تحت فشار ثابت و معینی به میزانی که تنظیم شده نگاه می دارد و به محض شروع مصرف آب در شبکه ،ابتدا یکی از پمپ های آن شروع به کار کرده و آب مصرفی را تامین می کند و در صورتی که میزان مصرف بیشتر شود ،متناسب با آن سایر پمپ ها به ترتیب و به صورت اتوماتیک روشن شده و در مدار قرار می گیرند و همین که مصرف در شبکه کاهش یابد یا متوقف گردد ،پمپ های سیستم به همان ترتیبی که شروع به کار کرده بودند به تناسب کاهش مصرف به تدریج و یکی یکی متوقف شده و از مدار خارج می شوند و بدین ترتیب ضمن اینکه فشار آب در شبکه همواره ثابت می ماند از استهلاک بیش از حد الکتروپمپ ها و نیز اتلاف انرژی الکتریکی در سیستم جلوگیری می کند.

1- بوستر پمپ دور ثابت با PLC و بدون PLC

این بوستر پمپ ها جهت مصارف آبرسانی، آبیاری و آتش نشانی کاربرد فراوان دارند. بااین تفاوت که در دو نوع همراه با Change over یا PLC قطعه ی هوشمند که پمپ ها را از طریق برنامه ای که در خود حفظ می کند در طیف زمانی خاصی خاموش و روشن کرده و استهلاک پمپ ها را به یک میزان بالا می برد و نوع دیگر بدون Change over یا PLC که پمپ به ترتیب و از طریق تنظیم کلیدهای فرمان دهنده در مدار قرار گرفته و فشار شبکه را تامین می کند.

2- بوستر پمپ دور متغییر Variable Frequency Drive/ Inverter

این بوستر پمپ ها جهت مصارف آبرسانی و آبیاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت عمده این بوستر پمپ ها در قطعه هوشمند موجود در مغز الکترونیکی آن می باشد که کار کنترل دور موتور دینام  در سازه را بر اساس هرتز HZ صورت می دهد و دینام به یکباره در شدت جریان HZ 50 قرار نمی گیرد و این افزایش شدت جریان به صورت تدریجی می باشد. از دیگر قابلیت های این قطعه الکترونیکی می توان به:

  • گشتاور راه اندازی 200%
  • انواع ورودی ها و خروجی های دیجتال و آنالوگ
  • قابلیت کپی پارامترها از طریق کپی کد
  • قابلیت کنترل گشتاور علاوه بر کنترل دور
  • قابلیت Close Loop شدن با برد ENCODER اشاره نمود.

عمده مزیت استفاده از این نوع بوستر پمپ ها ،کاهش استهلاک پمپ ،کاهش مصرف انرژی الکتریکی و فعالیت نرم و بدون صدای این بوستر پمپ ها می باشد. شایان ذکر است که در این قبیل بوستر پمپ ها دور موتور به تدریج و بر اساس نیاز شبکه افزایش و کاهش می یابد.

قسمتی از کاربرد های بوستر پمپ شامل استفاده به عنوان تقویتکننده آب شرب مجتمع های مسکونی و مراکز تجاری مانند مرکز خرید و فروش و سازمان های دولتی، مجتمع های تفریحی و ورزشی مثل استادیوم های ورزشی و استخرها و بخش های کشاورزی مثل دستگاههای  آبیاری تحت فشار براس استفاده در  گلخانه و یا باغات با مکانیزم کشت صنعتی و همچنین دستگاه های  اطفای حریق( بوستر پمپ های آتش نشانی و آبرسانی ) طبق استانداردهای ساخت و ساز ساختمان می باشد.

بوستر پمپ

انواع سیستم های تقویت فشار آب

بطور کلی برای تامین فشار مطلوب در شبکه آب مصرفی در داخل ساختمان های مرتفع از سیستم های زیر استفاده می شود:

  • الف- مخزن ثقلی
  • ب- بوستر پمپ
  • ج- تانک فشار
  • د- پمپ با دور متغیر

در کلیه سیستم های فوق مخزنی جهت ذخیره آب و تغذیه ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته می شود. این مخزن توسط یک انشعاب با قطر مناسب از لوله اصلی آب شهری و بصورت خودکار از طریق فلوتر تغذیه می شود.

مزایای سیستم بوستر پمپ

در طراحی تاسیسات مکانیکی یک پروژه شامل شبکه آبرسانی، فاضلاب و سیستم سرمایش و گرمایش، آنچه از همه مهمتر و مشکل تر است انتخاب سیستم تامین فشار برای شبکه آبرسانی ساختمان مورد نظر است. به شکلی که از جهات فنی و اقتصادی و سهولت راهبری و نگهداری آتی و شریط خاص موجود در ساختمان بهترین شرایط را فراهم آورد.

از مزایای اصلی بوستر پمپ کاهش توان مصرفی میباشد،بدین صورتکه اگر دبی مصرفی از دبی پمپ اول بیشتر باشد،پمپ دوم وارد مدار شده ومیزان حداکثر دبی مصرفی را تنظیم میکند.

مزیت های سیستم بوستر پمپ در سیستم های آبرسانی عبارتند از:

  • الف- حذف ضربات هیدرولیکی
  • ب- قابلیت حمل و نصب آسان
  • ج- قابلیت سرویس در حین کار
  • ه- وجود سیستم های مختلف محافظت الکترونیک
  • و- صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی
  • ز- آبدهی بسیار پایین تا بسیار بالا

توضیح اینکه در سیستم  بوستر پمپ هر پمپ می تواند به صورت مستقل از سایر پمپ ها بطور خودکار یا دستی وارده مدار شده یا از مدار خارج شود. در این شرایط اگر یکی از پمپ ها نیازبه تعمیر پیدا کند می توان با خاموش نمودن کلید پمپ مورد نظر، آنرا از مدار خارج کرده و با بستن شیر فلکه های مربوطه آن را تعمیر نمود بطوری که سایر پمپ های سیستم به کار خود ادامه دهند.

بوستر پمپ آب

موارد استفاده از بوستر پمپ

  • الف) آبرسانی شهرها، شهرکها و مجتمع های مسکونی
  • ب) آبرسانی ساختمان های مرتفع، بیمارستان ها، فرودگاها، کارخانجات و سایر مراکز صنعتی
  • ج) آبیاری مزارع و کشتزارهای بزرگ
  • د) پروژهای آبیاری قطره ای و بارانی
  • ه) سیستم های اطفاء حریق

 بوستر پمپ از اجزاء مختلفی تشکیل شده است

این اجزاء عبارتند از :

  1.  پمپ
  2.  تابلو برق
  3.  کلکتورهای ورودی و خروجی
  4.  اتصالات
  5.  شاسی
  6.  منبع دیافراگمی

ممکن است هر یک از اجزاء بوستر پمپ از بهترین مارکهای موجود در بازار باشد، اما انتخاب اولیه ، مونتاژ نهایی مجموعه، تنظیمات مربوط به plc و راه اندازی در صورتی که به درستی انجام نشود هر کدام به تنهایی می تواند باعث کارکرد نا مناسب مجموعه بوستر پمپ شود .
از طرف دیگر به همان نسبت که استفاده از بوستر پمپ باعث کاهش مصرف انرژی، هزینه کمتر نگهداری و تعمیر و آسایش مصرف کنندگان نهایی می شود، انتخاب غیر کارشناسی و عدم رعایت استاندارد های لازم در این بخش باعث مصرف انرژی بیشتر، هزینه بیشتر نگهداری و تعمییرات، اتلاف وقت وعدم رضایت و آسایش مصرف کنندگان می شود.
متاسفانه به دلیل توجه بیش از اندازه خریداران به قیمت اولیه، بازار ساخت و فروش سیستم های نا مرغوب ارزان رونق یافته، حال آنکه چندین برابر قیمت اولیه خرید، صرف افزایش مصرف برق، تعمیرات، نگهداری و… می گردد، که خود موجب عدم رضایت مصرف کننده خواهد شد. لذا بررسی و تحقیق اولیه خریداران ، هم باعث رضایت مصرف کننده گشته و هم ارائه خدمات مناسب تر از طرف شرکت های معتبر فعال در این زمینه را هموارتر می کند.

انواع بوستر پمپ آب

دو نوع بوستر پمپ آب وجود دارد: بوستر پمپ آب تک طبقه ای و بوستر پمپ آب طبقاتی. بوستر پمپ آب تک طبقه ای به انتهای لوله ی منبع آب متصل شده است و بنابراین در زمان نصب یا تعمیر برای لوله های دیگر مشکلی ایجاد نمی کند. تمام فرایند نصب پمپ آب تک طبقه ای بسته به مکان و شرایط کلی لوله های آب بین سه تا پنج روز زمان می برد.

یک بوستر پمپ آب طبقاتی برای این که آب را به طور مطلوب به سمت سیستم، بالا ببرد و در نتیجه زمان تحویل را بهبود ببخشد از نیروی سانتریفیوژی استفاده می کند. مهم ترین کاربرد این نوع بوستر پمپ آب در مکان هایی است که از منبع آب زیرزمینی استفاده می کنند. در این سیستم ها یک جریان انتقال آب به سیستم توزیع وجود دارد. اغلب مردم از بوستر پمپ آب برای آبیاری های مقیاس کوچک استفاده می کنند.

اساس کار بوستر پمپ های هوشمند

بوستر پمپ های هوشمند مقدار واقعی آب مورد نیاز را تامین می نماید،تا مصرف کننده همیشه و در تمام اوقات شبانه روز بتواند آب مصرفی مورد نیاز خود را با فشار کاما ثابت در اختیار داشته باشد.

این بوستر پمپ ها بصورت کاملا خودکار جهت ثابت نگه داشتن فشار آب مصرفی، متناسب با الگوی مصرف شبکه طراحی می شوند.با شروع مصرف ابتدا یکی از پمپ ها روشن و با تغییر سرعت پمپ اول فشار آب مصرفی ثابت نگه داشته می شود.چنانچه میزان مصرف بیشتر شود پمپ دوم بصورت خودکار روشن شده و به همین ترتیب پمپ های بعدی میتوانند راه اندازی شوند تا فشار مصرفی همیشه ثابت بماند.با کاهش مصرف پمپ ها بصورت خودکار  و به ترتیب متناسب با کاهش خاموش می گردند.از ویژگی های بوسترپمپ های هوشمند امکان کار نوبتی پمپ ها ( Change Over ) بوده که باعث تقسیم کار در بین پمپ ها و در نتیجه تقسیم استهاک ناشی از مصرف در بین پمپ ها می گردد. لازم بذکر است در صورت قطع کامل مصرف سیستم بصورت کامل خاموش و در حالت آماده بکار تا شروع مصرف دوباره قرار می گیرد.


کلمات کلیدی بوستر پمپ

بوستر پمپ ، بوستر پمپ چیست ، بوستر پمپ آبرسانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، بوستر پمپ کوشش ، بوستر پمپ پنتاکس ، بوستر پمپ آب ، بوستر پمپ دور متغیر ، بوستر پمپ گراندفوس ، بوستر پمپ گزینه صنعت تاسیسات ، بوستر پمپ ابارا ، بوستر پمپ اصفهان ، بوستر پمپ اینورتر ، بوستر پمپ اب رسانی ، بوستر پمپ ایران جهش ، بوستر پمپ ایران ، بوستر پمپ ایرانی ، بوستر پمپ آب خانگی ، بوستر پمپ آتش نشانی پمپیران ، بوستر پمپ آبرسانی چیست ، بوستر پمپ آتش نشانی چیست ، بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر ، بوستر پمپ آبرسانی پنتاکس ، محاسبه بوستر پمپ آبرسانی ، راه اندازی بوستر پمپ با اینورتر ، برنامه بوستر پمپ ، برق بوستر پمپ ، بهترین بوستر پمپ ، بوستر پمپ پمپیران ، پاورپوینت بوستر پمپ ، کاتالوگ بوستر پمپ پنتاکس ،قیمت بوستر پمپ پنتاکس ، بوستر پمپ تک پمپه ، بوستر پمپ های پنتاکس ، کاتالوگ بوستر پمپ پمپیران ، قیمت بوستر پمپ پمپیران ، بوستر پمپ تبریز ، بوستر پمپ ترمز پراید ، بوستر پمپ تک فاز ، تابلو بوستر پمپ ، تعمیر بوستر پمپ ، تجهیزات بوستر پمپ ، بوستر پمپ دور ثابت ، بوستر پمپ جهش ، بوستر پمپ چیست ، بوستر پمپ چگینی ، بوستر پمپ خانگی ، بوستر پمپ خرید ، بوستر پمپ خانگی داب ، قیمت بوستر پمپ خانگی ، انواع بوستر پمپ خانگی ، خرید بوستر پمپ آتش نشانی ، بوستر پمپ داب ، بوستر پمپ دور متغییر ، بوستر پمپ دماتجهیز ، بوستر پمپ در شیراز ، درایو بوستر پمپ ، قیمت بوستر پمپ دور متغیر ، بوستر پمپ های دور متغیر ، بوستر پمپ سازان ، بوستر پمپ ساختمان ، بوستر پمپ سیرکولاتور ، سازنده بوستر پمپ ، ساخت بوستر پمپ ، سیستم بوستر پمپ ، سازندگان بوستر پمپ ، بوستر پمپ شرکت کوشش ، بوستر پمپ شیراز ، شرکت بوستر پمپ ، شاسی بوستر پمپ ، شکل بوستر پمپ ، بوستر پمپ گزینه صنعت ،طراحی بوستر پمپ ، طراحی بوستر پمپ آبرسانی ، طراحی بوستر پمپ آتش نشانی ، طراحی بوستر پمپ pdf ، بوستر پمپ عدالت ، عکس بوستر پمپ ، عملکرد بوستر پمپ ، بوستر پمپ فرجام ، فروش بوستر پمپ ، فروش بوستر پمپ آبرسانی ، فروشندگان بوستر پمپ ، بوستر پمپ قیمت ، قیمت بوستر پمپ آتش نشانی ، قیمت بوستر پمپ آبرسانی ، قیمت بوستر پمپ ابارا ، قیمت بوستر پمپ لوارا ، بوستر پمپ کاراب ، کاتالوگ بوستر پمپ ، کنترلر بوستر پمپ ، کاربرد بوستر پمپ ، کنترل بوستر پمپ ، کارخانه بوستر پمپ ، کاتالوگ بوستر پمپ ابارا ، بوستر پمپ گاز ، بوستر پمپ گزینه تاسیسات ، بوستر پمپ گزینه ، بوستر پمپ لوارا ، کاتالوگ بوستر پمپ لوارا ، بوستر پمپ ماشین ، بوستر پمپ مشهد ، بوستر پمپ مستر ، محاسبه بوستر پمپ آتش نشانی ، محاسبات بوستر پمپ ، محاسبه بوستر پمپ ، انتخاب بوستر پمپ آتش نشانی ، نصب بوستر پمپ ، نقشه بوستر پمپ ، نمایندگی بوستر پمپ ، وظیفه بوستر پمپ ، پمپ و بوستر پراید ، بوستر پمپ ها ، بوستر پمپ های ابارا ، بوستر پمپ هوشمند ، بوستر پمپ های آبرسانی ، انواع بوستر پمپ ها ، هد بوستر پمپ ، پمپ های بوستر ، بوستر پمپ یاران

  • تینا خراسانی