واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

  • ۰
  • ۰

فروش سیم بکسل :

 از مراکز فروش و وارد کننده و عرضه کننده سیم بکسل در کشور ایران بازرگانی محمود قراچورلو می باشد که بیش از سه دهه مشغول فعالیت در زمینه توزیع انواع سیم بکسل می باشد

فعالیت فروش سیم بکسل : 

این محصول همانند دیگر محصولات  از تنوع بسیاری برخودار است . فروش سیم بکسل جزء دشوارترین فعالیت عرصه تجهیزات جابه جایی مواد است چرا که باید نیروهای فروش سیم بکسل با در نظر گرفتن جوانب و خواسته های مشتریان این کار انجام دهد. دلیل دشواری و حساسیت بالای این کار تنوع سیم بکسل و کارایی متفاوت آن است. پس انتخاب فروشگاه  و فرد مجرب و قابل اطمینان در این مرحله گام اولی می باشد . کلیه افرادی که در این صنعت مشغول به کار هستند بر روی برخی سیم بکسل ها تمرکز می یابند و توانایی برطرف کردن کلیه خواسته های مشتریان ندارند. اما بازرگانی محمود قراچورلو با بیش از سه دهه فعالیت و انباری با تنوع محصول فراوان توانسته است.

کیفیت سیم بکسل جهت فروش :

 تولید کننده پیش از تولید کالا  باید یک سطح کیفی برای سیم بکسل خود انتخاب  کند. سطح کیفی سیم بکسل را باید از نظر ساییدگی و کشیدگی و پیچ خوردگی وـ ـ ـ برای خریدار توضیح دهد و ان را با ویژگی به روز و حرفه ای به بازار عرضه کند ـ طرح و شکل کالا نیز می تواند به عنوان شاخص و برجستگی کالا باشد یک شکل بی نقص می تواند در فروش نقش مهمی دارد، چرا که مشتریان بیشتر به دنبال کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

 

  • ۹۸/۰۷/۰۱
  • تینا خراسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی