واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

  • ۰
  • ۰

پمپ شناور سائر FS

پمپ شناور سائر FS-98 D/22

پمپ شناور سائر FS-98 D/22  تکفاز و سه فاز در زمینه کشاورزی و عمرانی کاربرد ویژه دارد. پوسته خارجی پمپ آب شناور سائر از جنس فولاد ضد زنگ – استنلس استیل AISI 304 می باشد. پروانه ها و دیفیوزرها از جنس پلی کربنات به همراه حلقه های پوششی از جنس فولاد ضد زنگ بوده و جنس شفت شناور سائر از فولاد ضد زنگ – استنلس استیل AISI 304 است.

حداکثر درجه حرارتی که پمپ آب شناور سائر در آن قادر به فعالیت است 35 درجه سانتیگراد می باشد. این پمپ های شناور که به آن ها پمپ های غرق آبی نیز می گویند به دلیل اینکه فاقد پروانه خنک کننده الکتروموتور هستند تنها از طریق آب اطراف پوسته الکتروموتور خنک می شوند. لذا دمای  مناسب جهت فعالیت پمپ آب شناور سائر حداکثر تا 35 درجه سانتیگراد می باشد و حداکثر ذرات معلق در آب که این پمپ آب شناور قادر به جابجایی آن می باشد 40 گرم در متر مکعب است.

جنس سوپاپ و کوپلینگ استقرار یافته در این شناور نیز از فولاد ضد زنگ – استنلس استیل می باشد که وجود این قطعات استیل ضریب مقاومت شناور سائر را در مقابل خوردگی بالا می برد.

الکتروموتور پمپ آب شناور سائر دارای کلاس عایق بندی B و درجه حفاظت IP58 می باشد که این موتور با دور 2900 RPM فعالیت می کند.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ آب شناور سائر هستید می توانید از برندهای لوارا، پنتاکس، ابارا، اسپیکو، پمپیران و جهان پمپ بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ آب شناور سائر اعلام می نماید که این پمپ آب شناور از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ شناور مذکور  را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

 

کمینه  و بیشینه  قیمت پمپ شناور سائر FS-98 D/22  از   18,590,000  الی  20,590,000  ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد.

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • تینا خراسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی