واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

واردات کالا از چین و ترخیص کالا

واردات ،خرید ،حمل و ترخیص ،خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای

شرکت بازرگانی آسان تجارت در کشور چین مستقر در شهر گوانجو دارای پرسنل مجرب و ایرانی مقیم کشور چین خدمات منبع یابی کالا ، مذاکره، عقد قرارداد ، بازرسی کالا امکان دریافت کالا، انبارداری، انجام حمل ونقل دریایی و هوایی به مقصد بنادر ایران و امارات و ترخیص را برای تولید کنندگان ، بازرگانان و تجار گرامی را در سریع ترین زمان ممکن با حداقل هزینه ارائه می دهد.

  • ۱
  • ۰

پمپ آب لجن کش فدک

پمپ لجن کش فدک پمپ F 22/1 B

پمپ لجن کش فدک پمپ F 22/1 B  مناسب جهت انتقال فاضلاب، دفع و انتقال آب های زائد و فاسد صنعتی، خانگی و انتقال آب های حاوی شن و ماسه می باشد.

جنس پوسته از چدن، جنس شفت از آهن تراشکاری شده و جنس پروانه از چدن می باشد.

در ضمن پروانه این پمپ آب لجن کش از نوع باز است.

حداکثر دمای سیالی که پمپ لجن کش فدک پمپ در آن قادر به فعالیت می باشد 40 درجه سانتیگراد می باشد. زیرا این نوع از پمپ آب از نوع غرق آبی بوده و توسط آبی که در اطراف پوسته آن قرار می گیرد خنک می شود.

حداکثر غوطه وری این پمپ آب لجن کش 8 متر و حداکثر ذرات معلق جامد در آب تا 50 میلیمتر می باشد.

موتور پمپ لجن کش فدک پمپ از نوع سه فاز می باشد که سیم پیچی آن از نوع سیم پیچی شناوری روکش دار بوده و دارای کلاس عایق بندی F و کلاس حفاظتی IP55 است و با دور موتور 2900  RPM فعالیت می کند.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ لجن کش فدک پمپ هستید می توانید از برندهای لوارا، پنتاکس، ابارا، بهاران نوین و اسپیکو بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان عامل فروش پمپ لجن کش فدک پمپ اعلام می نماید که این پمپ آب لجن کش از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد. لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می کند.

کمینه  و بیشینه  قیمت این پمپ لجن کش فدک پمپ F 22/1 B  از   13,000,000  الی  15,000,000  ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایران می باشد.

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • تینا خراسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی